• Shopping

K in Kortrijk spreekt jong publiek aan via TikTok

Shopping |

Dat de K in Kortrijk meegaat met hun tijd hebben ze deze kerstperiode nog maar eens bewezen. Op 24 december lanceerde het winkelcentrum namelijk hun eigen TikTok-account. Bovendien hebben ze hun eigen host kunnen strikken voor het kanaal. Manou Schepens (dochter van Jan Schepens en Katja Retsin) zal er regelmatig te zien zijn in leuke en verrassende filmpjes. 🎞️

TikTokster van dienst Manou stond meteen te springen voor de opdracht:

Om die korte filmpjes te maken moet je creatief zijn met muziek en beeld, en de combinatie met het mooi aangeklede K in Kortrijk is ideaal. Ik ben dus super enthousiast over deze samenwerking!

Wil je de K in Kortrijk ook volgen op TikTok? Dan vind je ze onder @KinKortrijk. Wij zijn alvast benieuwd!

#mijnstadkortrijk #tiktok #kooplokaal #lovelocal

Foto Manou Schepens © Noortje Palmers