• Weetjes

Hoe ziet een werkdag als dossierbeheerder eruit? Of wat kun je doen met een diploma accountancy – fiscaliteit? Het zijn vragen die Decostere Accountancy medewerkers nu en dan te horen krijgen.

Weetjes |

Dossierbeheerders bij Decostere Accountancy zijn dé vertrouwenspersonen voor hun klanten. Op basis van resultaten en cijfers, staan ze hun klanten bij met het beste advies. Maar wat doet zo’n dossierbeheerder eigenlijk tijdens een werkdag? Om dat te weten te komen volgen we Sylvie en werpen we een blik achter de schermen.

Een werkdag bij Decostere Accountancy start met flexibele werkuren, en in het kantoor in Roeselare zijn flex-werkplekken voorzien. Handig! Met een tas thee bij de hand is Sylvie om 8u helemaal klaar om de werkdag te starten.

Een drukke, afwisselende voormiddag staat op haar agenda. Een greep uit haar planning: samenzitten met Charline, junior dossierbeheerder en een vergadering met Silverfin om de digitale rapportage van boekhouding op punt te zetten. De opleiding van junior dossierbeheerders en het optimaliseren van de digitale tools, zorgen ervoor dat de klanten van Decostere Accountancy kunnen rekenen op het advies van echte experten.

Na een welverdiende middagpauze is Sylvie helemaal klaar om met nieuwe energie de namiddag aan te vatten. Deze heeft ze gereserveerd voor haar eigen dossiers. Om haar hierin bij te staan, kan ze rekenen op de hulp van één van de zes juristen die Decostere Accountancy in dienst heeft. Zo heeft het bedrijf eigen expertise in huis voor alle juridische aspecten die bij de dossiers komen kijken.

Ontdek hier wat Decostere Accountancy voor jou kan betekenen.